GRATIS VERZENDEN VANAF €40,-

FAQ

 

Q: Welke verzendopties zijn er voor mijn pakket?
A: Als verzendopties kan je kiezen uit; thuisbezorgen (hieraan zitten verzendkosten verbonden), gratis pick-up in store.

 

Q: Kan ik mijn pakket retourneren wanneer ik niet tevreden ben? 
A: Dat kan zeker, wel moet het pakketje binnen 8 dagen worden teruggestuurd en mag het item niet gedragen zijn. Aan elke online bestelling voegen wij een retourformulier toe, hierop staat alles uitgelegd. De verzendkosten voor het retourneren moet je zelf betalen.

 

Q: Wat zijn de verzendkosten van mijn online bestelling?
A: De verzendkosten naar Nederland bedragen €5,95. Voor pakketjes die naar België moeten is dit €7,95. De verzendkosten worden bij het afrekenen automatisch opgeteld bij je aankoopbedrag.

 

Q: Komt een product nog terug in stock wanneer deze is uitverkocht?
A: Wanneer een product is uitverkocht dan komt deze meestal niet meer terug omdat wij werken met kleine creatieve zelfstandigen die maar voor 3 tot 6 maanden bij ons in de shop liggen en zij daarna weer plaats maken voor een andere creatieve ondernemer zodat iedereen een kans krijgt zijn/haar producten aan jullie voor te stellen. Maar wij kunnen altijd contact opnemen met de desbetreffende ondernemer. Stuur ons een mailtje hierover en dan gaan het voor je uitzoeken wat de eventuele mogelijkheden zijn.

 

Q: Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?
A: Wat vervelend, dat is niet de bedoeling! Het makkelijkste is om hiervoor langs de winkel te komen, dan kunnen we samen kijken wat we hier aan kunnen doen. Komt dit niet uit, dan kun je altijd een mailtje sturen. We kunnen je het beste verder helpen wanneer je een foto van het desbetreffende product toevoegt.

 

Q: Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
A: Wanneer je je bestelling vóór 4 uur plaatst en we hebben het nog op voorraad dan wordt je pakketje dezelfde werkdag nog verzonden.

 

Q: Kan ik mijn artikel ruilen voor een andere maat?
A: Dit is altijd mogelijk. Neem contact met ons op, dit kan via email of telefoon, of kom langs in de winkel. Dan kunnen we kijken of we de juiste maat nog op voorraad hebben en deze omruilen.